reklama

Podjavorinský okruh 2005

Som fanúšička Formule 1. Snažím sa nevynechať ani jeden priamy prenos. A mojím veľkým snom je zúčastniť sa aspoň jedných pretekov. Viem, že toho možno uvidím menej ako doma na gauči, ale za tú atmosféru budú stáť aj tie peniažky, ktoré treba na lístok. Po dnešku som o tom pevne presvedčená.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Dnes bol totiž u nás Podjavorinský okruh. Je to už niekoľko rokov sa pravidelne opakujúca súťaž starých motoriek, sajdtiek a áut. Okolo trate sa rozostavilo snáď celé mesto. Mladí aj starí, domáci aj "hostia". Počasie prialo pretekárom aj divákom. Takže tá atmosféra na okruhu stála naozaj za to! Veď posúďte sami. 

Toto boli miláčikovia publika na najstaršej sajdke pretekov z roku 1930:

Myslela som si, že ma odfúkne, keď som robila túto fotku:

Neboli to síce formule, ale tieto dve autá sa im podobali najviac:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Formula" č. 1:

"Formula" č. 2:

Tak, dovidenia o rok:

Katarína Stehlíková

Katarína Stehlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  99
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"... nech je život hocijaký, treba ho žiť, a pretože žiť, to neznamená iba ostať nažive, ale aj smiať sa,myslieť, písať." Zoznam autorových rubrík:  Re(tro)miniscencieAkožefejtónyO...SúkromnéLiterárne (po)kusyWe don't need no educationDrobčekoviaNezaradenéFotečkyBabičkaMade in Poland

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu